Aksi Shinta Bachir Sedang Menyalin Pakaian Tersebar ( Video ).


Video penyanyi jelita Shinta bBachir sedang menyalin baju tersebar semasa shooting sebuah filemnya. Kami pun tidak pasti namun menurut sumber , Shinta Bachir telah buat pengakuan yang orang di dalam video itu adalah dirinya dan kini dia menanggung malu disebabkan penyebaran itu.

“Aku benar-benar terkejut, apabila diberitahu oleh teman-teman wartawan. Ya aku sedar ini adalah ujian bagi aku untuk lebih dekat dengan Allah,” ujarnya melalui BBM, Isnin lalu (23/12).


Penyanyi jelita itu yang kini berhajat untuk berjilbab selepas ini mengatakan itu semua mungkin satu ujian baginya dan harap akan mendapat hikmah darinya.

“Iya aku akan laporkan kes ini kepada pihak berkuasa. Video itu diambil ketika shooting film Pulau Hantu 3 pada tahun 2011,” tegasnya.

Tonton Video Di Bawah ini:

STUDY AT THE HONG KONG POLTECHNIC UNIVERSITY

PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments