Lelaki Maut Di Baham Beruang Peliharaan ( 10 Gambar Ngeri ).


Serangan binatang terhadap manusia boleh berlaku di mana sahaja dan bila-bila masa, tak jarang serangan tersebut mengakibatkan fatal bahkan berujung kepada kematian.

Beberapa waktu yang lalu saya telah posting tentang serangan harimau bintang yang menewaskan 8 orang dalam dua hari, ada juga posting tentang serangan beruang yang menyerang perkemahan dan memakan salah seorang dari peserta khemah dan beberapa posting tentang serangan binatang lain.

Posting kali ini agak mengerikan, seorang warga Republik Sakha telah diserang dan di makan oleh beruang. Beruang tersebut telah memakan daging lelaki malang ini bermula dari perut hingga kaki, terdapat juga luka-luka yang sangat mengerikan di sekujur tubuhnya.

Tidak dapat membayangkan bagaiman serangan ini berlaku hingga menyebabkan orang ini luka parah, kemudian tewas dan beruang tersebut akhirnya memakan tubuh lelaki ini. Beruangp un akhirnya dapat di bunuh oleh seorang pemburu yang berjaya menembaknya.












DISCOVER AN ADVENTURE IN JAPAN WITH AIR ASIA X

PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments