Otak Monyet Segar Di Makan Ketika Monyet Masih Hidup ( Video ).


Monyet yang ditangkap dipaksa ke meja makan. Monyet di letakan di dalam lubang yang tersedia di tengah meja yang di buat khas . Salah satu cara makan ialah dengan menggunakan tukul untuk mengetuk kepala monyet tersebut ,cukup sukar untuk membuat lubang di kepala monyet hidup.

Tengkorak yang retak itu kemudiannya dibuka dari kepala monyet dan mereka akan menggunakan sebatang rod besi untuk mengeluarkan otak monyet. Monyet itu biasanya menjerit sekuat hati sebelum mati berhampiran meja.

Beberapa pengunjung lebih agresif dan "lapar" akan terus makan otak mentah sepenuhnya. Ada yang lebih suka untuk celup otak mentah ke dalam sup herba tradisional dalam usaha untuk menambah aroma semasa makan.

Jom tonton video dibawah.



SPROUT SOCIAL ALL IN ONE SOCIAL MEDIA SOFTWARE

PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments