Pesta Memakan Gadis Yang Masih Dar@ ( 3 Gambar Ngeri ).



Setiap tahun, sebuah desa terpencil di negara China, mereka akan mengadakan pesta pemotongan daging secara besar-besaran. Bagi mereka, daging merupakan makanan mewah dan enak serta sudah didapati. Jadi setiap tahun, mereka hanya mampu makan sekali.

Mangsa untuk pesta pemotongan ini selalunya adalah wanita yang akan melawat desa terpencil ini dan menginap di sana.

Penduduk lelaki akan menangkap dan mengikat sekiranya mereka menemukan penginap wanita yang bersesuaian. Wanita tersebut akan diberi makan dan tempat tinggal. Mereka juga akan memilih wanita yang masih mempunyai dara kerana bagi penduduk di sini, kemaluan wanita itu lebih wangi daripada yang sebaliknya. 

Pada hari pesta pemotongan, wanita itu akan dibunuh dan badannya akan dijadikan daging persembahan. Wanita yang dibunuh ini akan dibersihkan dan dicabut semua bulunya.

Kami tidak mengetahui adakah perkara ini benar atau tidak. Kalau betul perkara ini terjadi. Memang kejam la.

Amaran. Gambar ngeri di bawah.





FLYING WITH MALAYSIAN AIRLINES JUST GOT BETTER

PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments